
Více než milion impresí a téměř 700 soutěžních příspěvků! Výsledky kampaně
V-Label na našem Instagramu
BLOG | 29.11. 2020
V říjnu proběhla na našem Instagramu kampaň s cílem rozšířit povědomí o ochranné známce V-Label a o benefitech nákupu produktů s touto certifikací. Kampaň byla velmi úspěšná. Do její propagace se zapojilo přes 10 influencerů a influencerek a velký balíček plný V-Label produktů jsme sestavili ve spolupráci se 14 značkami.
Do kampaně se zapojili velcí hráči na českém trhu jako je Unilever, Nestlé, Dr. Oetker, Alpro či dmBio, ale i menší české firmy, například Blendea, I love Hummus, Nutricius nebo Emco. Celý měsíc se uživatelé Instagramu dozvídali o benefitech nákupu produktů s certifikační známkou V-Label a mohli také soutěžit o hodnotné balíčky plné produktů.
Během soutěže bylo zveřejněno téměř 700 soutěžních příspěvků s produkty s V-Label pod soutěžním hashtagem #vlabelsoutez. A kampaň získala více než 1 milion impresí (počítáno jako dosah jednotlivých příspěvků na profilu ČVS i influencerů a počet shlédnutí stories influencerů).

V rámci kampaně vznikly velmi zajímavé příspěvky od spolupracujících influencerů, na některé z nich se můžete podívat níže.
Naučte se něco o výživě
Zjistěte, jak sestavit vyvážený jídelníček bohatý na všechny potřebné živiny. Ideální talíř získáte kombinací 5 základních surovin: obilovin, zeleniny, ovoce, luštěnin, semínek a ořechů. Upřednostňujte nezpracované plnohodnotné potraviny a veganské polotovary kupujte spíše výjimečně.